..................
تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, | 18:24 | نويسنده : yasi

وقتی عطر تنت زا میخواهم ب باد هم التماس میکنم وگرنه خدا ک جای خود دارد

........................................

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمارد! تاهمیشه بگویم همین دیروز بود

.........................................

تورا با ط دسته دار مینویسم آخه تو با بقیه فرق داری

............................................

اگر از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو...دلتنگی را با هزار بدبختی خوابانده ام

...........................................

هیچ کاری بی‌ معنی تر از این نیست که بخواهی برای کسی‌ که برایش مهم نیستی‌ از خودت بگویی ...

........................................

زندگی مثه بازی حکمه! مهم نیس ک دست خوبی نداری مهم اینه ک یاری خوبی داشته باشی

اینطوری شاید حتی بتونی بازیه باخته رو ببری....

.........................................

اشتباه این بود هرجا رنجیدیم لبخند زدیم گفتند درد ندارد ضربه ها را سنگینتر زدند.

........................................

نبودن هایی هست ک هیچ بودنی جبرانشان نمیکند.کسانی هستند ک هرگز تکرار نمیشوند و دوستانی ک هیچکس جایشان را پر نمیکند...

.........................................

زلال ک باشی دیگران سنگ های کف رودخانه ات را می بینند برمیدارند و نشانه می روند درست سوی خودت...

.......................................

گاهی دلم آنقدر از زندگی سیر می شود ک میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم

آرام و آهسته.... مثل ماهی حوضمان ک چند روزیست روی آب است....

........................................

 در این شهر صدای پای مردمیست ک همچنان ک تو را میبوسند طناب دار تورا میبافند،

مردمی ک صادقانه دروغ می گویند

.........................................

ب خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد،جهنم تر از نبودنت سراغ ندارم..

........................................

بیچاره آسمان دلش ب خورشیدی خوش است ک هر روز دورش می زند

.....................................

تو را دوست داشتن اگر یک خطاست ب تکرار باران خطا می کنم

...................................

انتهای دریا را برکه ها نمیفهمند پس ببخش اگر گاهی گم میکنم نشانی ات را....




برچسب‌ها: